W dniach od 22 do 24 września, w związku z koniecznością przeprowadzenia prac remontowych nie będzie w Urzędzie Miasta Częstochowy możliwości załatwiania spraw związanych z dowodami osobistymi – informuje Biuro Prasowe magistratu..
Wstrzymanie obsługi interesantów związane jest z zaplanowanym remontem regałów, w których przechowywane są koperty osobowe mieszkanek i mieszkańców. Całkowity demontaż mebli wymusza jednocześnie przechowanie i zabezpieczenie na czas remontu dokumentów zawierających dane osobowe na terenie sali obsługi interesantów. Z tego względu wejście osób z zewnątrz do tej sali nie będzie możliwe.
W dniach 22-24 września nie będzie więc niestety możliwości załatwienia następujących spraw:
- złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego,
- odbiór dowodu osobistego,
- nadawanie PIN-ów do warstwy elektronicznej dowodu osobistego,
- zgłoszenie zawieszenia i cofnięcie zawieszenia certyfikatów w warstwie elektronicznej dowodu osobistego,
- zgłoszenie utraty dowodu osobistego oraz zgłoszenie nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych,
- wydawanie zaświadczeń z akt dowodów osobistych,
- udostępnienie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi.
Na czas trwania prac remontowych (czyli dni 22, 23 i 24 września) nie są prowadzone zapisy interesantek i interesantów. W tych dniach pracownicy Referatu Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności będą udzielać informacji pod numerem telefonu 34 3707 761.